ראשי  
  מאמרים  
  תודות  
דיאטנית

מתכוני בריאות » תבשיל קינואה

מקור הקינואה בהרי האנדים שבדרום אמריקה. היא  אינה משתייכת למשפחת הדגנים, אלא היא בעצם  גרגרי פרי קטנים, המתפתחים באשכולות על שיח. צבעו של הגרגר חום בהיר, אך ישנם זנים שונים במגוון צבעים. מאוד פשוט לבשל אותה ומאוד בריא לאכול אותה...

 

רכיבים:

2 כפות שמן קנולה

2 כוסות קינואה

3.5 כוסות מים פושרים

בצל קצוץ דק

2 גזרים קלופים ומגוררים דק בפומפיה

כף אבקת מרק עוף מרכיבים טבעיים.

 

הכנה:

מחממים שמן ומטגנים בצל, מוסיפים את הגזר ומטגנים מעט עד שהוא טיפה משנה את הצבע, מוסיפים את הקינואה ואת המים, מרתיחים, מכסים את הסיר חלקית ומבשלים על אש קטנה 7 דקות.

לאחר מכן מוסיפים כף אבקת מרק ומערבבים.  מכבים את האש ומשאירים את הסיר מכוסה כ 15 דקות.

פותחים מערבבים ואוכלים.

 

 

 

ירידה במשקל
ירידה במשקל
תזונה בריאה
תזונה לנשים בהריון
תזונה לאחר ניתוחי קיצור קיבה
הורדת שומנים בדם



© כל הזכויות שמורות :  מירב רבר - דיאטנית קלינית
סוכרת סוג 2הורדת כולסטרולמתכונים דיאטטייםלרדת במשקלדיאטנית קליניתתזונה נכונה
- בניית אתרי אינטרנט PureSimple -