ראשי  
  מאמרים  
  תודות  
דיאטנית

מתכוני בריאות » פסטו

פסטו


עלי הבזיליקום עשירים בנוגדי חמצון, סיבים תזונתיים, בויטמין A , בויטמין K, ברזל ומגנזיום.

השום עשיר במגוון תרכובות גופרית רבות עוצמה שמהוות נשק יעיל למלחמה בטרשת העורקים ולהקטנת הסיכון להתקפי לב ושבץ מוחי, הוא מכיל גם תרכובות נוגדות דלקת ובנוסף, עשיר בסלניום, נוגד חמצון חשוב וויטמין B6. שמן הזית עשיר בחומצות שומן שמומלצות לבריאותנו.

 

מצרכים:

 

עלי בזיליקום מ 2 צרורות גדולים
1/2-1/4 ראש שום ( תלוי בחריפות שרוצים)
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה
50 גר' גבינה בולגרית או חופן גבינת פרמזן מגוררת
50 גר' צנוברים או אגוזי מלך

 

אופן הכנה:

 

מכניסים לקערת מעבד מזון את : עלי הבזיליקום ללא הגבעולים והפרחים, את שיני השום הקלופות, שמן זית, את הגבינה , ואגוזים אם רוצים. מרסקים הכל לממרח, מאחסנים בצנצנת סגורה כשבוע במקרר.

ירידה במשקל
ירידה במשקל
תזונה בריאה
תזונה לנשים בהריון
תזונה לאחר ניתוחי קיצור קיבה
הורדת שומנים בדם



© כל הזכויות שמורות :  מירב רבר - דיאטנית קלינית
סוכרת סוג 2הורדת כולסטרולמתכונים דיאטטייםלרדת במשקלדיאטנית קליניתתזונה נכונה
- בניית אתרי אינטרנט PureSimple -